ایکر،مردی ابدی
 
مرجع خبری رئال مادرید
دو شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 10:55 ::  نويسنده : میلاد

مرجع خبري رئال مادريد : ایکر کاسیاس یک دروازه بان عادی نیست . پسری که در کاستیانا و در زمین تمرین رئال مادرید رشد کرده و آن قدر پیشرفت و سرعت داشت تا در 31 سالگی تبدیل به اسطوره فوتبال جهان شود . با یورویی که در اوکراین و لهستان کسب کرد ، کاپیتان تیم ملی اسپانیا تنها بازیکن تاریخ می شود که سه تورنمنت مهم را به صورت پیاپی برده است .
او در ارنست هاپل در وین 2008 هم جام را بالای سر برد یا همین طور در ژوهامنسبورگ در 2010 . ایکر در استادیوم المپیک کیقف هم توانست که به سان اسطوره ها ، قهرمانی را جشن بگیرد . عملکردش در همه این تورنمنت ها کلیدی بود . از پنالتی های مرحله یک چهارم 2008 برابر ایتالیا تا توپگیری از روبن در فیننال یا توپی که از مودریچ در همین جام گرفت .
در برابر ایتالیا ، ایکر یک رکورد دیگر را هم شکست . او که رکورد دینو زوف از نظر بسته نگه داشتن دروازه در یورو را شکسته بود ، به رکورد تاریخی 510 دقیقه بدون دریافت گل در یورو رسید ...
ایکر حالا به رکورد 100 پیروزی در عرصه ملی رسیده است . او اولین بازیکنی است که چنین رکوردی تاریخی را از آن خود می کند . او رکورد دار کاپیتانی در یورو با 11 بار است .
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری رئال مادرید و آدرس viva-real-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 14562
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1